BUSINESSNOVA - POZNAJ TAJEMNICĘ SUKCESU

Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do aktywnej wymiany doświadczeń podczas inspirujących Spotkań biznesowych, skierowanych do wieloletnich praktyków, top managementu firm, na których pokażemy best business practices kluczowych liderów światowego rynku.

RELACJE ZE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH:

TRENDY HR 2018: INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA W REKRUTACJI, MOTYWACJI, ZAANGAŻOWANIU I ROZWOJU PRACOWNIKÓW – 11-12 CZERWCA 2018 R., WARSZAWA

Zobacz więcej

TRENDY HR 2017: INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA W REKRUTACJI, MOTYWACJI, ZAANGAŻOWANIU I ROZWOJU PRACOWNIKÓW – 23-24 PAŹDZIERNIKA 2017 R., WARSZAWA

Zobacz więcej

INNOWACYJNE CALL/CONTACT CENTER W OPARCIU O NOWE TECHNOLOGIE I ROZWIĄZANIA (III EDYCJA) – 27 CZERWCA 2017 R., WARSZAWA

Zobacz więcej

INNOWACYJNE METODY REKRUTACJI, MOTYWACJI I UTRZYMANIA PRACOWNIKA W CALL/CONTACT CENTER (II EDYCJA) – 20-21 WRZEŚNIA 2016 R.

Zobacz więcej

CHANGE MANAGEMENT II EDYCJA: BUDOWANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ W KIERUNKU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW ZA SUKCES FIRMY – 22-23 MARCA 2016 R., WARSZAWA

Zobacz więcej

LEADERSHIP MANAGEMENT – EFEKTYWNY ROZWÓJ MANAGERÓW – 2 GRUDNIA 2015 R.

Zobacz więcej

HR BP III EDYCJA – JAK BUDOWAĆ WSPÓŁPRACĘ ZESPOŁÓW HR (BUSINESS PARTNERZY I CENTRA EKSPERCKIE), ABY RAZEM DOSTARCZAŁY SKUTECZNE ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU? – 28-29 PAŹDZIERNIKA 2015 R.

Zobacz więcej

MOTYWACJA, ZAANGAŻOWANIE I WALKA Z WYPALENIEM ZAWODOWYM W CALL/CONTACT CENTER – 15-16 WRZEŚNIA 2015 R.

Zobacz więcej

CHANGE MANAGEMENT – SKUTECZNE I EFEKTYWNE WPROWADZANIE ZMIAN W ORGANIZACJI – 25-26 MAJA 2015 R.

Zobacz więcej

EMPLOYEE EXPERIENCE KLUCZEM DO CUSTOMER EXPERIENCE – 24-25 MARCA 2015 R.

Zobacz więcej

EFEKTYWNY ROZWÓJ PRACOWNIKÓW – 4 GRUDNIA 2014 R.

 Zobacz więcej

REALNY WPŁYW HR BUSINESS PARTNERA NA EFEKTYWNOŚĆ BIZNESU (II EDYCJA) – 4-5 LISTOPADA 2014 R.

Zobacz więcej

REALNY WPŁYW HR BUSINESS PARTNERA NA SUKCES BIZNESU – 22-23 PAŹDZIERNIKA 2014 R.

Zobacz więcej