CHANGE MANAGEMENT II EDYCJA: BUDOWANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ W KIERUNKU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW ZA SUKCES FIRMY – 22-23 MARCA 2016 R., WARSZAWA

Doświadczenia wielu firm pokazują, że około 70% programów, związanych ze zmianą w firmie, kończy się niepowodzeniem. Co zrobić, aby zmaksymalizować skuteczność wprowadzenia zmiany w organizacji, zwłaszcza jeśli dotyczy ona zmiany kultury organizacyjnej? Jak nakierować ludzi na zmianę? Jak nie stracić ich zaangażowania w trakcie zmian? Na te i wiele innych pytań znaleźliśmy odpowiedzi podczas praktycznego Spotkania, opartego na realnych case’ach, zgłaszanych przez uczestników. Dodatkowo zainspirowali i podzielili się swoimi sprawdzonymi rozwiązaniami przedstawiciele takich firm, jak Raiffeisen Polbank, General Electric, Bakalland, Objectivity, A.Blikle, którzy procesy różnych zmian mają za sobą i mogli zaprezentować efekty danych wdrożeń, dotyczące budowania kultury organizacyjnej w kierunku przedsiębiorczości oraz odpowiedzialności pracowników za sukces firmy.

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach 🙂

Zespół BusinessNova

Szczegółowe informacje na temat tego Spotkania uzyskają Państwo pod adresem: kontakt@businessnova.pl

BusinessNova – to platforma do wymiany inspiracji i doświadczeń.

Organizujemy Spotkania biznesowe, skierowane do top managementu średnich i dużych firm, na których prezentowane są best business practices kluczowych liderów światowego rynku oraz rozwiązywane są realne case’y autorską metodą Business Cases Cafѐ (BCC).