EMPLOYEE EXPERIENCE KLUCZEM DO CUSTOMER EXPERIENCE

W marcu 2015 roku uruchomiliśmy cykl interaktywnych inspirujących warsztatów na temat Employee Experience (droga do uszczęśliwienia klienta przez serca pracowników) oraz wdrożenia Customer Experience Management.

Warsztaty zostały stworzone z myślą o firmach, które decydują się na wprowadzenia CEM (CX) i stoją przed zadaniem – jak zrobić to w najlepszy dla siebie sposób, który będzie efektywny dla organizacji, który ułatwi wdrożenie zmian i będzie motywował do działania. Na te i wiele innych pytań oraz wątpliwości odpowiedzieliśmy podczas praktycznego Spotkania, które było oparte na realnych case’ach, zgłaszanych przez uczestników. Dodatkowo zainspirowali i podzielili się swoimi sprawdzonymi rozwiązaniami przedstawiciele takich firm, jak Microsoft, ING Życie, Citi Handlowy, którzy mają już za sobą procesy wdrożenia CEM i mają pozytywne efekty.

Podczas interaktywnego warsztatu porozmawialiśmy o tym, jak zyskać ambasadorów firmy wśród pracowników, wymieniliśmy się wiedzą i najlepszymi praktykami z rynku. Przećwiczyliśmy pomocne narzędzia: m.in. wykorzystanie metody sketchnotingowej, jako ciekawy i angażujący prawą i lewą półkulę mózgową sposób przekazywania najważniejszych treści w komunikacji wewnętrznej.

Zaprojektowaliśmy zaskakujące i pozytywne doświadczenia dla pracowników.W czasie warsztatów poszukiwaliśmy najlepszego modelu wdrożenia Customer Experience Management, dopasowując go do potrzeb i możliwości organizacji. Podczas warsztatów odpowiedzieliśmy na następujące pytania:

  • Czy CEM w organizacji powinno mieć swojego szefa?
  • Jaką strukturę CEM wybrać przy wdrażaniu jej w organizacji?
  • Jaką rolę powinno pełnić  “ciało” odpowiedzialne za wdrożenie CEM?
  • Jakie narzędzia/metody ułatwiają wdrożenie CEM w firmie?
  • Jak przekonać do CEM zarząd i managerów w organizacji?
  • Jak wyzwolić “chęć” do zmiany w zespole?
  • Od czego zależy sukces wdrożenia CEM?

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach
Zespół BusinessNova

Szczegółowe informacje na temat tego Spotkania uzyskają Państwo pod adresem: kontakt@businessnova.pl

BusinessNova – to platforma do wymiany inspiracji i doświadczeń.

Organizujemy Spotkania biznesowe, skierowane do top managementu średnich i dużych firm, na których prezentowane są best business practices kluczowych liderów światowego rynku oraz rozwiązywane są realne case’y autorską metodą Business Cases Cafѐ (BCC).