INNOWACYJNE CALL/CONTACT CENTER W OPARCIU O NOWE TECHNOLOGIE I ROZWIĄZANIA – III EDYCJA – 27 CZERWCA 2017 R.

Aktualnie branża Call/Contact Center rozwija się w bardzo szybkim tempie. Jednak na polskim rynku jest wciąż mało przykładów, na których możemy się nauczyć i zrozumieć czy warto w dany innowacyjny system/rozwiązanie inwestować. Wychodząc naprzeciw aktualnym wyzwaniom i oczekiwaniom Dyrektorów i Managerów CC, wspólnie z wieloletnimi praktykami z branży, stworzyliśmy Spotkanie, na którym zostały zaprezentowane innowacyjne rozwiązania dla CC wyłącznie na praktycznych Business Case’ach/Lessons Learned.

Przedstawiciele takich firm, jak: Alior BankAllianzOrangeIkea oraz iTaxi podzielili się z praktykami swoim doświadczeniem oraz wiedzą o wdrożeniu różnego typu rozwiązań, począwszy od CC w modelu Cloud; grywalizacji w celu podnoszenia KPI biznesowych oraz zaangażowania pracowników; budowania CEM – działu ds. wiedzy o kliencie, po sztuczną inteligencję i czat bot’y, a także odpowiedzieli na najważniejsze pytanie: jakie korzyści biznesowe przynoszą dane wdrożenia.

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach!
Zespół BusinessNova

Szczegółowe informacje na temat tego Spotkania uzyskają Państwo pod adresem: kontakt@businessnova.pl

BusinessNova – to platforma do wymiany inspiracji i doświadczeń.

Organizujemy Spotkania biznesowe, skierowane do top managementu średnich i dużych firm, na których prezentowane są best business practices kluczowych liderów światowego rynku oraz rozwiązywane są realne case’y autorską metodą Business Cases Cafѐ (BCC).