INNOWACYJNE METODY REKRUTACJI, MOTYWACJI I UTRZYMANIA PRACOWNIKA W CALL/CONTACT CENTER (II EDYCJA) – 20-21 WRZEŚNIA 2016 R.

W dniach 20-21 września odbyły się kreatywne warsztaty w stylu „out of the box” pt. „INNOWACYJNE METODY REKRUTACJI, MOTYWACJI I UTRZYMANIA PRACOWNIKA W CALL/CONTACT CENTER”, skierowane do Dyrektorów i Kierowników CC.

Z jednej strony to były praktyczne warsztaty, podczas których uczestnicy rozpracowali konkretne rozwiązania do zastosowania w swoich firmach, a z drugiej strony uczestnicy mogli zainspirować się business case’ami – Lessons Learned przedstawicieli takich firm, jak: MoneyGram, Vivus, Work Service, BEST, Sage, Nationale-Nederlanden… To było kreatywne spotkanie praktyków CC z całej Polski. Uczestnicy i prelegenci dzielili się doświadczeniem nie tylko z rodzimego rynku, ale również inspirowali przykładami zagranicznymi: z Indii, Filipin, Nikaragui.

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach!
Zespół BusinessNova

Szczegółowe informacje na temat tego Spotkania uzyskają Państwo pod adresem: kontakt@businessnova.pl

BusinessNova – to platforma do wymiany inspiracji i doświadczeń.

Organizujemy Spotkania biznesowe, skierowane do top managementu średnich i dużych firm, na których prezentowane są best business practices kluczowych liderów światowego rynku oraz rozwiązywane są realne case’y autorską metodą Business Cases Cafѐ (BCC).