MOTYWACJA, ZAANGAŻOWANIE I WALKA Z WYPALENIEM ZAWODOWYM W CALL/CONTACT CENTER – 15-16 WRZEŚNIA 2015 R.

Pokolenie „Y”, rosnące oczekiwania Klientów, nowe technologie… To tylko niektóre z wyzwań, jakie stoją przed współczesnym Call Center. Jak zmienia się praca w CC? Czy te zmiany niosą szanse czy zagrożenia dla motywacji? Co warto uwzględniać podczas budowania systemów motywacyjnych we współczesnym Call Center? Jak budować zaangażowanie pracowników Contact Center przez kreowanie kultury organizacyjnej? Jakie są sposoby radzenia sobie z wypaleniem zawodowym i pracy nad zmianą postawy? Jak trwale motywować, by mieć zaangażowane zespoły? Na te i wiele innych pytań oraz wątpliwości odpowiedzieliśmy podczas praktycznego Spotkania pod tytułem „Motywacja, Zaangażowanie i Walka z Wypaleniem Zawodowym w Call/Contact Center”, które było oparte na realnych case’ach, zgłaszanych przez uczestników. Dodatkowo zainspirowali i podzielili się swoimi sprawdzonymi rozwiązaniami przedstawiciele takich firm, jak PZU, Provident, Alior Bank, mBank, Bank BPH.

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnych edycjach 🙂
Zespół BusinessNova

Szczegółowe informacje na temat tego Spotkania uzyskają Państwo pod adresem: kontakt@businessnova.pl

BusinessNova – to platforma do wymiany inspiracji i doświadczeń.

Organizujemy Spotkania biznesowe, skierowane do top managementu średnich i dużych firm, na których prezentowane są best business practices kluczowych liderów światowego rynku oraz rozwiązywane są realne case’y autorską metodą Business Cases Cafѐ (BCC).